zijn de syncs nog goed dan zo te zien? Kom op zeg, dan trek je een bak open, neem je die toch mee?
Heb je wel al de schakeleenheid los gehad dan?
Rik
Ik heb hey schakelmechanisme er vanddag afgehaald en dat is echt helemaal okay! echt waar!zijn de syncs nog goed dan zo te zien? Kom op zeg, dan trek je een bak open, neem je die toch mee?
Heb je wel al de schakeleenheid los gehad dan?
Rik
Als ik dit zo lees dan staan de carbs toch niet helemaal synchroon. Meestal staat er dan vrrrrrrrrrrrrrrrrrrooooooooooooooooooooooeeeeeeeeemmmmmmmmm vrrrrrrrrrrrooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemmmmmm!!!!!. Of is je achterdemper lek?Vanmiddag:
Tsssssshhhhhhhhh, trap, Tsss, prr..vroap, vroap, vroaaaaap, vroaaaaaaaaap, vroaaaaaaaaaaaaaaaaaaap, vrrr, klak, 1, vrrrrrrrrrrrrrrrrrrroaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap, klak, 2, vrrrrrrrrrroaaaaaaaaaaaaaaap, klak, 3, vrrrrrrrrrrrrr, klak, vrroaap, klak, 2, vrrrrrrrrrr (linksaf + rotonde), vrrrrrrrrroaaaaaaaap, klak, 3, vrrrrrrrrrrroaaaaaaaaap, klak, 4, vrrrrrrrroaaaaaaap, klak, 5!, vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, klak, vrrrrroaaaaaaaaap, klak, 3, (rotonde rechtdoor) vrroaaaaaaap, klak, 4, vroaaaaaaaap, klak, 5!, ..................enfin, het idee is duidelijk, toch?![]()
Als ik dit zo lees dan staan de carbs toch niet helemaal synchroon. Meestal staat er dan vrrrrrrrrrrrrrrrrrrooooooooooooooooooooooeeeeeeeeemmmmmmmmm vrrrrrrrrrrrooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemmmmmm!!!!!. Of is je achterdemper lek?Vanmiddag:
Tsssssshhhhhhhhh, trap, Tsss, prr..vroap, vroap, vroaaaaap, vroaaaaaaaaap, vroaaaaaaaaaaaaaaaaaaap, vrrr, klak, 1, vrrrrrrrrrrrrrrrrrrroaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap, klak, 2, vrrrrrrrrrroaaaaaaaaaaaaaaap, klak, 3, vrrrrrrrrrrrrr, klak, vrroaap, klak, 2, vrrrrrrrrrr (linksaf + rotonde), vrrrrrrrrroaaaaaaaap, klak, 3, vrrrrrrrrrrroaaaaaaaaap, klak, 4, vrrrrrrrroaaaaaaap, klak, 5!, vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, klak, vrrrrroaaaaaaaaap, klak, 3, (rotonde rechtdoor) vrroaaaaaaap, klak, 4, vroaaaaaaaap, klak, 5!, ..................enfin, het idee is duidelijk, toch?![]()
![]()
yeeeeaaah !!!! en nu die raket inschakelen ! (da's die "R") Dan ga je pas snel !klak, 5!, ..................enfin, het idee is duidelijk, toch?![]()
Kom maar op met die snelle Bert van je. Na al die wilde verhalen wil ik wel eens meemaken wie het snelst aan de 200 zit.yeeeeaaah !!!! en nu die raket inschakelen ! (da's die "R") Dan ga je pas snel !klak, 5!, ..................enfin, het idee is duidelijk, toch?![]()
Dat tweede ga ik echt vet verliezen!200 km/h of 200 € kosten ?![]()