Tenslotte allemaal één gezellige pot nat dusach ik ben brabander hoor, geen hollanderSorry voor het foutje Nonkel . Ik doelde uiteraard ook op de nepexemplaren![]()
![]()
Kristal![]()
Kristal
1 gezellige pot

Tenslotte allemaal één gezellige pot nat dusach ik ben brabander hoor, geen hollanderSorry voor het foutje Nonkel . Ik doelde uiteraard ook op de nepexemplaren![]()
![]()
Kristal![]()
Kristal
Mis je geen stukje van die oude peilstok nu?dus de zaak gedubbelchecked met een oude peilstok in bougiegat (sic ) van zuiger 1
Mis je geen stukje van die oude peilstok nu?dus de zaak gedubbelchecked met een oude peilstok in bougiegat (sic ) van zuiger 1
Eric
Deze vat ik nu pas !!!Jammer dat Arjen niet bij je in de buurt woont, had leuke foto's opgeleverd.![]()
![]()
Sorry voor het foutje Nonkel . Ik doelde uiteraard ook op de nepexemplarenok ....Michel , laat ze maar doen al die Hollanders![]()
Kristal![]()
![]()
Kristal
Zo, een half uurtje gaan rijden, olio op temperatuur, voorzichtig ff doorgetrokken tot 4500...alles nog steeds optimaal. er valt mij niks op tijdens het rijden, zoals eerder gescreven, het lijkt alfsof er niks gebeurd is.....
't Is alweer een tijdje geleden dat ik aan Nordjes sleutelde, maar hebben de achterste twee bouten niet alleen een alu ring, en de andere vier een pakking? Zo te zien heb jij het anders gemonteerd.oh ja ik mis twee rubbers van de klepdekselbouten, morgen ff halen