Lotgenoten even een vraag.
Ik heb afgelopen winter veel preventief vernieuwd aan mijn spider jts , maand of twee geleden zo goed al klaar in de garage gezet en merkte dat hij inhield met gasgeven, weinig gas reed hij prima maar veel gas inhouden. Ik dacht “ ik zet hem even weg kijk later wel” de duetto was even prio met haar achterwiellagers.
Nu ben ik begonnen met de jts.
Als ik alles reset na uitlezen loopt ze stationair goed al is het een half uur maar zodra ik het gas aanraak loopt ze als een tractor , ik twijfelde aan 1 bobine dus vernieuwd maar helaas. Geeft steeds foutcode P1670 low fuelpressure. Echter is daar niet aan gewerkt. Twijfelde nog of er een stekker loszat maar kan niets vinden , reageert op de luchtmassameter dus die werkt.
Iemand een idee , tips ? Ik lees veel dat de hogedrukbrandstofpomp wel eens de geest geeft
Maar om nu een pomp van 250 te kopen zonder het zeker te weten vind ik nogal wat.het brandstofrelais heb ik losgehaald en gaat goed over de as. Sensor schoongemaakt maar werkt immers geeft hij aan low pressure
Dan nog een vraag, als het de pomp is zit die in de bak waar het dak ingaat. Kan ik het openen van het dak halverwege gewoon onderbreken om evt aan de pomp te werken en daarna weer verder met inzakken of sluiten of is het proces van openen en sluiten van het dak dan helemaal van slag?
Bedankt voor de tips .
Gr round