zo jan 16, 2005 20:25
Mensen, allemaal heel erg bedankt voor het meedenken. Ik doe het volgende:
1) Contact aan: Ik hoor een zoemend geluid dat circa 5 seconden duurt en daarna stopt (brandstofpomp, lijkt me dus).
2) Contact uit en gelijk weer aan en dat een aantal keren om te zorgen dat de leidingen voldoende gevuld zijn.
3) Starten: Startmotor draait rond, maar slaat ook na circa 10 seconden niet aan.
Motor is toch echt koud nu, dus het is nu een probleem dat zowel bij koude als warme motor optreedt.
Kan ik er vanuit gaan dat de injectoren spanning krijgen als ik ook de brandstofpomp hoor? Ik dacht namelijk dat beiden op hetzelfde relais werkten. Ik weet wel: meten is weten, maar om nu buiten in het donker te gaan staan blauwbekken met een spanningzoekertje...
Maar ik begrijp dus dat het nog steeds de brandstofpomp kan zijn, klopt dat? Hij kan namelijk wel pompen, maar als de opbrengst te laag is, dan schiet het niet op.