nou dat vind ik wat kort door de bocht, Het ligt er maar aan hoeveel sleutel ervaring joopmarga heeft. Als leek is dit niet verstandig zelf te doen, moet je toch wel wat ervaring in hebben.Nee, is niet moeilijk.
nou dat vind ik wat kort door de bocht, Het ligt er maar aan hoeveel sleutel ervaring joopmarga heeft. Als leek is dit niet verstandig zelf te doen, moet je toch wel wat ervaring in hebben, ook wel handig om te weten welke en bij wat voor modelNee, is niet moeilijk.
Ja, heb je wel gelijk in. Straks zorg ik nog voor ongelukken...nou dat vind ik wat kort door de bocht, Het ligt er maar aan hoeveel sleutel ervaring joopmarga heeft. Als leek is dit niet verstandig zelf te doen, moet je toch wel wat ervaring in hebben.Nee, is niet moeilijk.
Mvg, Richard
HahaJa, heb je wel gelijk in. Straks zorg ik nog voor ongelukken...nou dat vind ik wat kort door de bocht, Het ligt er maar aan hoeveel sleutel ervaring joopmarga heeft. Als leek is dit niet verstandig zelf te doen, moet je toch wel wat ervaring in hebben.Nee, is niet moeilijk.
Mvg, Richard
Het was eigenlijk bedoeld als universeel goed antwoord op een vage vraag![]()
Sorry.
Nieuwe poging:
Als deze vraag gesteld wordt op een forum is de kans groot dat het te moeilijk is voor de vraagsteller.
Even het wiel eraf en kijken, vervolgens even in de gereedschapkist kijken of dat matcht bij wat los moet. Misschien hulp vragen in de directe omgeving (aan de forumnaam te zien heeft de vraagsteller al een paar extra handen ter beschikking).
Misschien is de vraagsteller(/ster) wel Marga, die niet wil dat Joop deze klus zelf gaat doen en daarvoor hier bewijs zoekt![]()
Michiel