 
 Vroeger had ik nog en potje zwarte industrielak, leek wel vloeibare teer maar werd keihard en ijzersterk, kon er met de hamer op slaan. stond alleen geen merk of zo op...


 
 


 ) gebracht naar een straal/coating bedrijf in Hillegom (Paul Warmerdam). Ze doen daar voornamelijk coatings in epoxy voor offshore gebruik (apparaten die op schepen gemonteerd zijn, en dus behoorlijk zeewaterbestendig moeten zijn).
 ) gebracht naar een straal/coating bedrijf in Hillegom (Paul Warmerdam). Ze doen daar voornamelijk coatings in epoxy voor offshore gebruik (apparaten die op schepen gemonteerd zijn, en dus behoorlijk zeewaterbestendig moeten zijn).Zou denken dat jij inmiddels alles toch wel dubbel moest hebben liggen...
Vroeger had ik nog en potje zwarte industrielak, leek wel vloeibare teer maar werd keihard en ijzersterk, kon er met de hamer op slaan. stond alleen geen merk of zo op...
 
  
 
      


En dat ga ik dus ook doen! Staat al klaar in de garage... keurig zijdeglans zwart.gwoon met autolak spuiten, de oude twee-componenten soort dan wel... gaat ook prima.
 Zijn de meningen in die periode nog hetzelfde over het lakken van de draagarmen?  We zijn nu allemaal 8.5 jaar ouder en hebben wat meer ervaring nu.
  Zijn de meningen in die periode nog hetzelfde over het lakken van de draagarmen?  We zijn nu allemaal 8.5 jaar ouder en hebben wat meer ervaring nu.  zijn er bijvoorbeeld nieuwe of betere goedjes nu op de markt?
  zijn er bijvoorbeeld nieuwe of betere goedjes nu op de markt?
 
 



 
  
 



