jansen48
Newbie
Newbie

Klokje 146

vr sep 30, 2005 17:16

Kan mij iemand vertellen of er een lampje achter het tijd klokje zit, dat aan gaat als de verlichting ingeschakeld wordt? En hoe ik deze vervangen moet, ik krijg namelijk dat plaatje niet los.

Kawajapie
Newbie
Newbie

RE: Klokje 146

ma okt 03, 2005 13:46

Er zit een lampje achter je klokje.Om er bij te komen moet je de hele console eruit halen.Aan weerszijden van de middenconsole de stoffen bekledingspaneeltjes verwijderen,deze zitten geklikt.Hier zie je kruiskop schroeven zitten deze verwijderen.Bovenop het luchtrooster zitten 2 imbus of torx schroeven ook loshalen.Asbak verwijderen hier zitten ook schroeven achter.Bedieningsknoppen van kachel e.d. lostrekken hier zitten ook nog 1 schroef achter.Volgens mij zit onder in de console ook nog een kruiskopschroef weet weet het allen niet zeker meer.Nu kan je het paneel verwijderen zit bovenop nog wel geklikt.Vervang gelijk alle lampjes ander moet je misschien over een tijje weer.Suc6.

Groetnis Jaap.
Kawasaki,de enige Japanner met Karakter.

jansen48
Newbie
Newbie

ma okt 03, 2005 15:19

Bedankt, dat had ik nooit gevonden, zodra ik tijd heb verwissel ik alle lampjes.

Gr. H. Jansen

jansen48
Newbie
Newbie

za okt 29, 2005 10:53

Heb de lampjes vervangen, maar het is wel een hele klus.

Heb nog een tip voor het vervangen van deze lampjes, de lampjes zijn nogal lastig uit de fitting te krijgen, als je dan een rubberen handschoen gebruikt dan gaat dit heel goed.

Gr. H. Jansen

Terug naar “Algemene Technische vragen”