Gezien de Spider langzaam aan technisch wordt aangepakt, gisteren even het vloertapijt verwijderd gezien het aan mijn kant soms wat vochtig aanvoelde.
Dit bleek ook te kloppen.. Isolatiemateriaal was kloddernat.. Alles er maar uit getrokken. Aan de kant van de passagier en achteraan was alles nog kurkdroog.
Dan ook maar gelijk aan de bestuurderskant de bitumen verwijdert (wat een werk).. Bleek ook daaronder al vochtig te zijn, maar nog niks van roest.. Gelukkig!!!
Nu heb ik twee vragen:
-iemand een idee van wat dit water kan zijn? Auto heeft immers in 5 jaar geen spatje regen gezien. 
Loopt er bij een Spider 3 iets boven de bestuurderskant dat kan lekken?
-de passagierskant was kurkdroog.. Zouden jullie ook daar de bitumen verwijderen? Of lekker laten zitten en hier en daar bijwerken?
Nergens roest te zien..
					
															
															
										









 
   Schiet me nog iets te binnen; met de ''proeftest'' of dat een vloeistof koelvloeistof is of niet moet je heel voorzichtig zijn, is nogal giftig. Klein drupje op de vinger, en dan alleen met puntje van je tong proeven en direct uitspugen en spoelen! Maar er is nog een risico, namelijk dat oude koelvloeistof verzuurd is geraakt, dat komt soms wel eens voor; let op, dit kan best onaangenaam prikken op de tong, weet ik uit ervaring.. (Dit is overigens een disclaimer!!
 Schiet me nog iets te binnen; met de ''proeftest'' of dat een vloeistof koelvloeistof is of niet moet je heel voorzichtig zijn, is nogal giftig. Klein drupje op de vinger, en dan alleen met puntje van je tong proeven en direct uitspugen en spoelen! Maar er is nog een risico, namelijk dat oude koelvloeistof verzuurd is geraakt, dat komt soms wel eens voor; let op, dit kan best onaangenaam prikken op de tong, weet ik uit ervaring.. (Dit is overigens een disclaimer!!  )
 )