een stuk van ongeveer 2 cm vanaf schroef nippel gewoon door gebroken ... heel professorisch in het donker de nippel op het overgebleven gerafelde stuk gezet en voorzichtig huiswaarts gegaan .
vanmorgen geprobeerd de kabel er goed op te maken maar bleek dat de kabel te ver af gerafelt was en vast kwam te zitten in de buitenkabel .
ik wil beide vervangen , maar heb geen idee waar ik moet beginnen ...want bij het gaspedaal heb ik even snel geen gaskabel zien zitten .
heb zelf ook nog nooit bij een auto een gaskabel vervangen .
nu lees ik wel overal dat ik het daar achter het gaspedaal ergens moet zoeken ?
als iemand ervaring heeft met het vervangen van de kabel en een beschrijving er voor mij van heeft hoor of lees ik dat graag .
wil het dus graag zelf doen , mede ook omdat de auto nu voor mn deur staat en ik geen meter meer mee wil rijden .... tijdens het ritje terug stond mn pedaal ook even helemaal vast alsof er een steen onder lag ben direct gestopt langs de weg .... dat ging weer weg toen ik even de kabel heen en weer trok ...maar nu kan het gaspedaal maar een klein stukje worden ingetrapt , cm of 2 ? scheelt wel benzine

btw gashuis kan je met de hand wel helemaal open draaien dus het zit daar niet vast

alle hulp is welkom