Ik denk dat je al een probleem hebt door je meetmethode; meet eens vanaf een chassisbalk of subframe, plaatwerk wil nog wel eens flinke (voor het oog niet snel zichtbare) afwijkingen vertonen, vooral spatborden. Bovendien is mijn ervaring dat geen enkele auto echt zuiver ''recht'' is, door het eigen gewicht van de carrosserie en de (torsie-)krachten die erop werken krijg je al snel afwijkingen van bijv. een enkele centimeter. Ligt ook aan de historie van een auto, of-ie bijv. in het verleden schade heeft gehad.. Ik heb het namelijk ook met mijn 33, en een maat van mij met zijn Ibiza met een KW-schroefset. Die laatste hebben wij pas afgesteld, en zelfs dan nog hadden we vanaf de spatbordranden gemeten afwijkingen in dezelfde orde als die jij nu opgeeft voor de Juul... nu moet ik erbij vertellen dat van die Ibiza bekend is dat-ie ooit schade heeft gehad...
Ohw ja, vergeet ik ook nog bijna... wil je het écht goed doen zul je de wieldruk (dus het gewicht wat op 1 wiel drukt) moeten weten/meten, dan weet je hoe de symmetrie van de auto is qua gewicht. Ik geloof dat race-wagens nogal eens ''uitgewogen'' worden, dwz dat de wieldruk per as symmetrisch word verdeeld dmv de plaatsing van componenten en evt. gewichten, maar uitwegen gebruikt men ook om een goede verdeling van het wagengewicht over de voor- en achteras te verkrijgen, en zodoende een goede wegligging in de breedste zin van het woord te bewerkstelligen... Hoop dat je hier wat aan hebt, anders zou je eens moeten informeren bij racende collega-forumleden?...