heb ik ook gedaan, auto blijft dan lekkerder in het spoor om het zo maar te noemen.Officieel moet je die afstellen met een gewicht er aan van 30kg oid.
Nooit gedaan, nooit problemen gehad.
Het is wel gunstig als je de ph stang inkort of verstelbaar maakt om de as zo weer recht onder de auto te zetten.
Nog belangrijker is de beweging bij in en uitveren, daar zit nml het nadeel van een panhartstangheb ik ook gedaan, auto blijft dan lekkerder in het spoor om het zo maar te noemen.Officieel moet je die afstellen met een gewicht er aan van 30kg oid.
Nooit gedaan, nooit problemen gehad.
Het is wel gunstig als je de ph stang inkort of verstelbaar maakt om de as zo weer recht onder de auto te zetten.
ik heb wel eens een remkrachtverdeler van een 33 afgesteld, er moet iets van 10 kilo aan.
dus een 10 liter emmer eraan(met water erin natuurlijk:roll: ) en vastzetten die handel....
Dat klopt.. en dan remt hij achter dus ook meer omdat er meer gewicht in je auto is.naar mijn idee kan je een 33 niet zo ver verlagen dat een remdrukverdeler opnieuw afgesteld hoeft et worden
anders zou je hem ook moeten afstellen als je met 5 man in de auto zit (9vd 10 keer ligt hij dan nog lager dan een verlaagde 33)