stephan347

GTV - 2.0-16V T.Spark L onderdelen geruiken voor v6 TB ??

do sep 08, 2011 20:37

Hallo allemaal,

Ik zit net op het forum en ik heb nou een tijdje een gtv v6 turbo, maar er zijn wat dingen die er aan moeten gebeuren (Schokdemper rechts voor is lek en een kleine lek in m'n radiator). Nou heb ik ergenst een gtv 2.0 16v t. spark gezien voor weinig geld met motor schade en nou wou ik deze auto kopen als een soort donor auto. Weet iemand of veel onderdelen van deze twee types hetzelfde zijn of verschillen ze heel veel? Er zitten bijv. nieuwe draagarmen op en veren, zouden deze ook op mijn gtv v6 tb passen? En ook dingen als bijv. de radiator enz. Of is alleen het interieur en het exterieur hetzelfde?
Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen
Groetjes Stephan,

alfa164superwebmaster
Member
Member

RE: GTV - 2.0-16V T.Spark L onderdelen geruiken voor v6 TB ?

do sep 08, 2011 21:23

zou niet gaan lopen rommelen met gebruikte draagarmen of ondersteldelen.
Goedkoop is duurkoop, je kent de geschiedenis/leeftijd van die delen niet, en je hebt alles 2x in je handen.

De draagarmen en radiateur zijn nieuw ook helemaal niet zo duur, check bijv koebergenautos.nl

Als je een donor wilt hebben voor plaatwerk of interieurdelen is het natuurlijk wel altijd interessant om een goede auto erbij te kopen.

stephan347

RE: GTV - 2.0-16V T.Spark L onderdelen geruiken voor v6 TB ?

do sep 08, 2011 21:28

Ok bedankt voor de tip,

Ik wou hem ook gaan gebruiken voor het interieur want het interieur van mijn eigen alfa is erg versleten en dat van de andere auto niet.
Ook heeft die bijna 100.000km minder gelopen als mijn eigen alfa. Maar het zou dus wel eventueel passen?

Terug naar “Algemene Technische vragen”