Daarom juist denk ik, onze klassiekers zijn ook niet zo 2011.Niemand reageert erop, maar bij schadeherstellers is lijmen zó 2011...
Wellicht ook een optie om aan te denken om plaatwerk te herstellen.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ga je voor originaliteit, dan ga je lassen of hard solderen.
Ook de te vervangen plaatdelen lenen zich niet om te lijmen en zijn in vormen en maten dat lassen vaak de enige optie is.
Je gaat dan ook nog eens voor de makkelijkste weg, lassen kunnen er meer dan goed lijmen.
btw, ik las meestal waar mogelijk (zoals bij bodemdelen) de binnenzijde met mig/mag en de buitenzijde navloeien met tig.
Voordeel hiermee, de plaat is gemakkelijk te lassen met co2, samenvloeiing is goed, en met tig creëer je een mooie homogene materiaal omgeving rond je las.(nagloeien)
De eventuele niet zuiver goed doorgelaste stukjes vloeien met tig alsnog mooi dicht.