Kan iemand van jullie mij vertellen hoe ik het deurrubber om de kofferklep van mijn Giulia moet aanbrengen? Heb al diverse pogingen gedaan, maar het vlot nog niet echt.
Tips zijn meer dan welkom!
Alvast bedankt,
Boris
Ja, zoiets. Als het maar gemakkelijk kan glijden. Vaseline heb je vast nog wel ergens staan. Op je slaapkamer bijvoorbeeld.Je bedoelt eerst de rubbers vet maken om de bochten te kunnen "maken" ?
Ik snap even niet precies wat je bedoeld.Het rubber voor je kofferklep is anders als het rubber voor de deur.
Het kofferbak rubber is vierkant en moet geplakt (met bisontix) worden. mvg. Richard.
Zoals de waard is.... tot zover de sneak preview van de slaapkamer van KasVaseline heb je vast nog wel ergens staan. Op je slaapkamer bijvoorbeeld.
Tegenwoordig gebruik ik altijd nachtcreme. Vaseline smeert zo op mijn kussen.Zoals de waard is.... tot zover de sneak preview van de slaapkamer van KasVaseline heb je vast nog wel ergens staan. Op je slaapkamer bijvoorbeeld.
Yuri
Zoals de waard is.... tot zover de sneak preview van de slaapkamer van KasVaseline heb je vast nog wel ergens staan. Op je slaapkamer bijvoorbeeld.![]()
Yuri