Opzich loopt mijn giulia best lekker start altijd best goed, koud met choke en warm met aardig gas geven..
verder rijdt ze in alle toerengebieden volgens mij goed.
Maar als je een stukje hebt gereden krijg ik het volgende: (koud heb ik het niet, denk omdat de choke het dan opvangt)
kom bijvoorbeeld op een rotonde af, laat gas los en rem wat af op de motor. dan blijkt rotonde leeg dus je wil doorrijden geeft gas en dan pakt ie niet op, moet dan gaan pompen met het gas om hem in leven te houden.
doe je dat niet dan slaat ie af.
sta je stil voor een stoplicht o.i.d: idem, je wilt wegrijden geeft gas....niks snel paar keer trappen dan pakt ie weer (meestal)
Bovenstaande is best wel lastig...afslaan op rotonde of voor stoplicht wordt niet echt op prijs gesteld.
Carbs zijn inmiddels al paar keer gesteld maar hij blijft het doen...
komt nog bij dat het stationair niet goed te krijgen is het is of warm of koud goed maar nooit beide
zet je hem warm goed blijft ie koud niet lopen, zet je hem koud goed dan loopt ie veel te hoog als ie warm is.
ik snap wel dat het geen moderne motoren zijn maar ik ken zat mensen van hier die a de choke nooit nodig hebben en bovenstaande zaken niet spelen.
carbs zijn dell'orto's
iemand enig idee?