Weet iemand of deze werkelijk te testen zijn ( dus niet met het duimpie, maar betrouwbaar )?
Zo ja, waar ?
Zijn ze te reviseren ?
Zo ja ? Waar dan ?
Dank
Dat is nogal een andere prijs dan je voor de alfablokken ziet.Ha Wizz
Nee,, die dingen kosten, voor de motor waarvoor ik ze nodig heb, 750 euro per 12 ex BTW
In mijn blok zijn er 1 of 2 echt lek ( het ene moment loopt het als een zonnetje en het andere moment klinkt het alsof men met een hamertje op mijn klepdeksel staat te slaan
Ik heb er ook nog 12 uit een sloop blok liggen.. Ik heb er dus 24 en daar moet ik vast wel 12 goede uit kunnen halen,maar ik wil dan wel zeker weten dat die ook goed zijn.. en niet getest met een houtjes touwtjes methode... Dus wil ik ze met een soort van druk meter getest hebben. Het is behoorlijk veel sleutelen voordat ik die dingen uit het blok kan pakken en dat wil ik maar 1 keer doen.
Even ter info voor de minder valide hydraulische klepstoter collegae.. Een wel bekende oplossing voor dit probleem in de autoscene is het toevoegen van een kopje ATF olie.Dit zou de klepstoters inwendig moeten reinigen. Dat doet het inderdaad, maar zo goed dat alle vuil afzetting weg gespoeld wordt waardoor, in mijn geval, die dingen nog slechter hun druk vasthouden.
dat is meer dan de helft van zijn wagenparkPat heeft genoeg redenen om in z'n hok te zitten. Volgens mij zag ik vorige maand al weer wat buiten staan daar wat nog enige TLC behoeft.
Te veel vermogen, of meer toeren draaien dan wat die stoters aankunnen? De meeste hydrolische stoters bij viertakters zijn boven de 7000 toeren niet echt heel solide meer. Dit is uiteraard ook afhankelijk van nokprofiel en veersterkte en dergelijke. Vraag web anders eens mee te denken, die kan altijd leuke opstellinkjes maken om dingen te meten en te testen.
Hoi patje1100, de 5MGE is een verhaal apart en niet te vergelijken met een Alfa motor of andere recht toe recht aan hydralische klepstoter motor.Het is voor mijn 5MGE.. De technische vraag die ik hier stelde is mede Alfa gerelateerd.
Hier is een boel technische kennis. Het meest veel voorkomende antwoord op een technische vraag op het Jag forum wordt beantwoord met "raadpleeg het instruktie boek".. Daar heb je niets aan.