Hoeveel nopjes ?Hitteschild moet je dan ook kunnen horen als je stilstaat en gas geeft...
Als het alleen tijdens het rijden is (staat nergens) dan is een remschild aannemelijker...
Ik zet in voor nop
Die zit boven je katalysator tegen de bodem gebout.Ik heb dezelfde symptomen met mijn 33. Tijdens stilstand in zijn vrij een ratel tussen de 1500 en 2500 toeren. Bij rijden op lage snelheden door hobbelige straatjes hetzelfde.
Waar zit dit hitteschild ergens? Vooraan bij je uitlaatspruitstuk? En zit het vast met bouten of moet het gelast worden?
Yep zou ook nog kunnen, onze cinquecento had er ook last van.Of een los schot in een demper....![]()
inzet half nopje...
Bij een 33 zitten er div. schildjes op en om de uitlaat geklemd. Die rotten bij de bevestigingen weg -en tasten daarmee ook de uitlaat aan!!Ik heb dezelfde symptomen met mijn 33. Tijdens stilstand in zijn vrij een ratel tussen de 1500 en 2500 toeren. Bij rijden op lage snelheden door hobbelige straatjes hetzelfde.
Waar zit dit hitteschild ergens? Vooraan bij je uitlaatspruitstuk? En zit het vast met bouten of moet het gelast worden?
En bedankt....nu heb ik ook weer wat te doen....... begon me al te vervelenIk had een keer in Schotland ook een steen die tussen de remschijf en de stofplaat sprong. Dat klonk ook als een trouwerij, dus ik ga voor de espressomachine.
beetje kopervet achter op de blokken na schoonmaken , zijn het sigmenten dan een beetje op de bewegende delen dat piepende geluid is vaak een fibrerend deel van de remmen.En bedankt....nu heb ik ook weer wat te doen....... begon me al te vervelenIk had een keer in Schotland ook een steen die tussen de remschijf en de stofplaat sprong. Dat klonk ook als een trouwerij, dus ik ga voor de espressomachine.![]()
Ik heb namelijk last van heeeeeel licht gepiep als ik langzaam rij en net geremd heb. Even controleren.
Doe maar een bak maar wel van illy.
Deze graag.
Hmm kan zijn dat een cilinder blijft hangen,Eigenlijk is het een aanslijtend piepend geluid. Er zit dus iets dwars en in de weg. Hij piept ook alleen als ik geremd heb, zodra ik rem is het over.