vr apr 02, 2010 08:58
owja, oeps nog vergeten...
beide 8V maar:
oude type heeft schuifflens (naar tussendemper) (deze staat dus op de foto)
nieuwe type heeft 2 of 3 flens (2 gaats heeft CSC dacht ik niet, maar weet ik niet 100% zeker) naar de kat toe
overigs heb ik jaren geleden een spaghetti voor een 8V verkocht waarbij de diameter echt een klap dikker was (ook dikker dan een CSC), ben helaas contact kwijt met diegene waar hij heen is gegaan, maar dat was echt p**no grafisch mooi spul en niet te vregelijken met een CSC
nog een tip van mij dan als laatst: een spaghetti komt iets lager bij de grond (mijn 33je lag al extreem laag met een grondspeling van 6cm, dus de spaghetti raakte wel eens de grond) (grondspeling wordt 2cm lager tov standaard spruitstuk), schroef op die plek dan een uitlaat klem (okee, weer een halve cm minder speling, maar je schaaft dan niet het spruitstuk maar de uitlaatklem elke keer....)

33 type 2 16V carbs & Delta EVO
Historie: Spider QV ‘87, 33 1.4, 147GTA, 156 2ltr, 75 America, 33 16V, 155 2ltr 16V sport, Giulia Squadra Bianca, 75 QV, 33 imola, 75 ts, 33 1.5, 75 ts, 33 16V QV S, 33 16V QV, 33 16V, 33 1.7 8V, 33 1.3S