wo jul 29, 2009 15:35
helemaal mee eens.... als iedereen (inclusief mezelf) inderdaad op zou houden met beter weten, en dit medium als mooi middel ziet om ingewikkelde technische problemen te verhelpen, en geen problemen waar je toch het antwoord wel op weet maar je jezelf tijdelijk verveelt..... zou dit een prima forum zijn. Het valt mij echt op dat dit in vergelijking met een dergelijk lancia fulvia forum redelijk inhoudsloos is.... Hier zitten een aantal mensen met heel veel verstand van zaken waar iedereen gratis gebruik van kan maken....doe dit dan ook, en ga niet elke reactie doorspitten of je hier een foutje kan vinden om te kunnen bewijzen hoe slim je zelf wel niet bent, het gaat om de inhoud, het is geen nederlandse les. Dit gaat over bonken techniek waar men al meer dan 100 jaar aan het optimaliseren is en je met je verstand half niet bij kunt, probeer dit zoveel mogelijk te begrijpen en welke velgen je onder je auto hebt zitten als je in tsjechie langs de kant staat zal je dan een worst wezen... deze tijd kan je nuttig besteden... zodat je er in de toekomst ook wat aan hebt.
En als er ooit iemand in frankrijk volledig gedekt door de anwb in frankrijk stond met een kapotte dynamo, en hij niet geholpen werd, kan het zo zijn dat hij geen hoge pet meer op heeft van de anwb en er liever voor zorgt dat hij in de toekomst selfsupporting is. Als ik dan hoor dat dat niet zo zou zijn, terwijl ik daar zelf stond en zelf met de anwb aan de telefoon heb gezeten vraag ik me ook af waar dit over gaat.
Maargoed het zal allemaal wel.....
Fulvia Coupé / 130 Coupé / Dino Coupé / 33 1.7IE / Thema 8.32