Ik moet wel zeggen dat na het ontluchten de pedaaldruk goed is. Start ik vervolgens de motor, dan valt de druk weer weg. Even pompen en de druk is weer OK. Een tijdje rijden (een paar minuten) zonder te remmen, dan weer remmen en de druk is weer weg.
Je zegt dat je hebt ontlucht tot er geen lucht meer te zien was, en dat de pedaaldruk dan goed is. Dat betekent dan volgens mij dat de lucht eruit is. Maar na het starten van de motor is de druk verdwenen - begrijp ik goed dat de druk dan ook wegblijft (dus de situatie van direct na het ontluchten komt niet meer terug)? Dan wordt er lucht aangezogen in het systeem zou ik zeggen. Dus bij de herhaalde ontluchtpoging heb je er ook steeds weer lucht uit zien komen? In dat geval moet het probleem wel in de bekrachtiger/hoofdremcylinder zitten lijkt me.
Als je met Easybleed hebt kunnen ontluchten, zou je zeggen dat de vrije slag trouwens goed is, anders zou er geen verbinding zijn tussen reservoir en remsysteem.
Als je met het herhaalde ontluchten geen lucht hebt gezien, dan komt het lage pedaal niet door lucht maar waarschijnlijk door een slechte HRC (niet goed afdichtende cups). Je hebt dan meestal na 1x pompen een hard pedaal - met lucht in het systeem wordt het pedaal niet keihard maar blijft meestal wat sponzig aanvoelen.
---
Eric