Beste liefhebbers,
Als nieuw Scarb-lid ga ik hier eens gebruik moeten maken van jullie kennis.
Wie kan me wat advies geven over de carterbescherming voor mijn spider Serie 3. Ik heb me vorige week eentje aangeschaft van een ander Scarb-lid uit Belgie. Deze man had hem onder dezelfde spider als ik gemonteerd gehad. Nu heb ik hier de zoekfunctie wat gebruikt maar niet echt gevonden naar wat ik opzoek was.
Na en tijdens de branatorit zag ik veel carterbeschermers, ik begreep tijdens de rit al waarom dit zo handig is bij bolle wegen. Tot nu toe had ik nog geen problemen met mijn carter dus ik koop me ook maar zo een carterbeschermer om alle problemen voor te zijn.Graag had ik jullie ervaringen even gehoord naar mijn vragen toe.
Vraag 1: Is het niet schadelijk voor het chassis bij een stevige aanraking, dan bedoel ik rij je makkelijk het chassis krom door die beschermer?
Vraag 2: Hoe plaats ik dit, het lijkt allemaal eenvoudig, vooraan bevestig je ze met de bouten van de stabilisatorstang, naar achteren toe moet er blijkbaar wat geboord worden. Maar hier zit het dan, de bescherming komt niet toe aan het chassis, dien ik hier een busje tussen te plaatsen?
Mss iemand die foto's wenst te nemen van zijn bescherming zodat ik er een goede kijk op heb.
Alvast bedankt.
Stan