Allereerst bedankt voor de complimenten!
De 155 loopt echt fantastisch. Na wat 'relaxete'km's heb ik hem fijn laten afstellen door Stefan (Squadra-tuning) en nu loopt ie nog mooier. Liep tot 6000rpm iets te rijk.
Onderin is iewat sterker/soepler geworden, heerlijk! Bovenin merk ik geen verschil, na fijn afstelling.
Wat betrefd de conversie. Gaat echt hard boven de 4000RPM, tot aan de toerenbegrenser 7100 RPM
Nu ik een setje originele zgan 155 v6 nokkenassen over had, heb ik die mijn broer beloofd. Tja, hij rijdt ook een 155 WB V6, nero 601. Airco en leer

.
Omdat in het verleden de klepspeling niet goed gecontroleerd/gesteld is geweest, zijn er een aantal klepbekers slecht en tevens de nokkenas al ingelopen. (kwamen wel al 8ter nadat we deze gesteld haden)
6 klepbekers gekocht en mijn 'oude' nokkenassen toegevoegd, genoeg ingredienten om zijn V6 weer op te frisssen!
Omdat de reparatie van mijn auto zo lang duurde heeft hij langer doorgereden dan gepland, met dit als gevolg:
(#$%^& foto kwaliteit, mobieltje)
Complete klepbeker doormidden geslagen en vast in de kop gerost, grgrgrgr
