Mowww meer dan de auto nog waard is denk ik,hij had het over bedrag van ca. € 2500,-,maar of dat ook wereklijk zo is weet ik dus niet.
Ik ben geen kenner!!
Alleen een liefhebber,maar het doet wel pijn nu!!
ja, een boxertje kost niet veel en je kunt er 1 van een 33 gebruiken (met een klein beetje ombouwen), ook zit een boxertje er in 1 dag in en een t.s. is toch wat meer werk (denk ik).Maakt dat het veel duurder / lastiger?
Ik zou nog niet te hard paniekeren hoor....Mowww meer dan de auto nog waard is denk ik,hij had het over bedrag van ca. € 2500,-,maar of dat ook wereklijk zo is weet ik dus niet.
Ik ben geen kenner!!
Alleen een liefhebber,maar het doet wel pijn nu!!
Dat lijkt me erg aannemelijk, ik betaalde ooit 1000 voor de motor (2.0 TS) en 1000 voor de wissel. Maar dat was in 2003 en ging over een vervang-tor met 35.000 km. De 146 was toen nog maar 5 jaar oud. Da's nog altijd geen 2500.Doe ik een hele verkeerde gok als ik denk dat een dergelijk blokje (dat 500 moet kosten) hooguit nog eens 500 aan montagekosten kost als je het niet zelf kunt doen? Denk aan arbeidsloon, evt. pakkingen, klein grut etc.
Het LIJKT me dat je voor 1000 Euro je karretje weer goed rijdend moet kunnen hebben... nog steeds niet leuk natuurlijk maar moet toch beter klinken dan 2500...