Floris

bekleding van bestuurders stoel Giulia super vervangen

do mei 12, 2005 16:40

Ik wil de bekleding van het zitgedeelte van de bestuurdersstoel van mijn Giulia super 1600 vervangen. Alleen daarbij moet het ruggedeelte los van het zitgedeelte. Ik kan alleen niet ontdekken, waar ik die los kan krijgen! Wie kan me helpen! thanks

floris

Giulia555

RE: bekleding van bestuurders stoel Giulia super vervangen

do mei 12, 2005 16:43

Even het plaatje uit je verstel knop "wippen" Daaronder zit als het goed is een inbus o.i.d. Als die los samen met bevestigign van scharnier dan valt ie zo uit elkaar..

Floris

do mei 12, 2005 16:45

dank je! Wat relaxt dat er zo snel antwoord is. Ik weet nog niet heel veel van mijn Giulia, Maar er moet flink wat aan gebeuren. Dus dit zal niet mijn laatste vraag zijn.

ciao

Floris

do mei 12, 2005 16:55

Hoe krijg ik die rails los? Er zit een punt bevestigt met een imbus die heb ik los, alleen het achterste gedeelte zit vast met een schroef, met ronde kop zonder gleuf en een ronde moer?! En die krijg ik niet los

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

do mei 12, 2005 18:18

Om de bekleding te kunnen vervangen ben je er niet met alleen de rugleuning verwijderen. De alu steuntjes voor de rugleuning zitten aan het onderste stoelframe gepopnageld. Deze popnagels moet je uitboren. De zitten met inbusboutjes aan de onderzijde vast.Je kunt de rugleuning later weer vastzetten met stalen boutjes. Als je slim bent laat je vooraf even een ppaar M6 moertjes achter de bevestiginsgaten vastlassen, je kunt dan na het aanbrengen van de bekleding de rugleuning zo weer met nieuwe boutjes vastzetten.

(PS: Vervang ook het schuim van je stoel)

Die bolle schroef ,zoals je het noemt, kun je eraf slijpen en later weer vervangen door een M6 boutje.
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

Floor
Guru
Guru

vr mei 13, 2005 23:59

Hey naamgenoot, laat je wat foto's zien van de wagen en de vorderingen?

Wordt hier altijd ten zeerste gewaardeerd :lol:
Oo==v==oO

Terug naar “Algemene Technische vragen”