riniruit
Newbie
Newbie
Contacteer: Website

RE: Stuurhuis lekt olie (zie foto's)

di jan 30, 2007 07:07

Het wiel opnieuw uitvinden?

Wij willen gewoon mooi in clubverband lowbudget elkaar helpen. Een stuurhuis professioneel voor veel €€ laten reviseren kan idd al sinds decenia.
=====

Ik had het nog niet over €€ geloof ik. Het is zo dat mijn bedrijf al lang geen geld meer verdiend aan Alfa 33 stuurhuizen, maar ik heb wel alle speciale gereedschappen beschikbaar voor een leuk initiatief.

Los daarvan, er is voor ons een zakelijk belang, maar dat wil nog niet zeggen dat je het zelf voordeliger zou kunnen doen. Ik ben zelf ook fanatiek Alfisti, rijdt mijn dertiende nu. En ik ben wel in voor een grapje om wat 33tjes op de straat te houden.

Als ik wat van die dingen tegelijk zou kunnen doen, kan ik dat met mijn machines erg scherp doen, gewoon for the kicks of it.

Take care,

Rini

riniruit
Newbie
Newbie
Contacteer: Website

di jan 30, 2007 07:09

btw... vraagje.... heeft iemand hier, of kent iemand de eigenaar van de Alfa 33 1400 imola, 1994 kenteken : GR-RG-65 ??

Rini

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di jan 30, 2007 11:53

Rini, no hard feelings. Leuk dat je zo meedenkt! :thumbs:

Aan iedereen die eraan mee wil werken, goedzo! Ik wil me graag hiervoor inzetten en iedereen die me kent weet dat ik nog nooit rijk ben geworden van sleuteleen aan Alfa's. Als die twee stuurhuizen bij mij -of bij een ander die in staat is om zo'n stuurhuis te reviseren en dat ook belangeloos wil doen- terecht kan komen kan het project dan toch langzaam van de grond komen. 8)

(nogmaals:) misschien is het logestiek handig om iets af te spreken op de ondredeledag of zo ahoewel ik niet zeker ben of ik daar ga zijn........

[ur=http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic. ... 261#275261]zie hier waarom[/url]

maar dan ga ik wel regelen dat bevriende forrummers uit de regio mij zullen waarnemen. :lol: 8)
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

arne
Member
Member

di jan 30, 2007 20:31

Leuk Rini... Ik heb er hier straks waarschijnlijk 2 over, want ik ga binnenkort een derde ophalen... Dus mogelijkheden genoeg!
33 16v QV - 1991
Volg de verjongingskuur.

Alfa33
Advanced Member
Advanced Member

wo jan 31, 2007 12:46

Geweldig zoals dit project tot stand gaat komen zeg! Ik kan dit initiatief erg waarderen :thumbs:
Iets van een onderdelendag is inderdaad een mooi moment om af te spreken voor geinteresseerden.
Wanneer is de eerst volgende precies en komt het goed uit?

Friso
Nu: 156 2.5 v6
Gehad:
164 Super 2.0 TS, Alfa 33 1.7 16v, Alfa 145 TD, Alfa 33 1.7 i.e.

Terug naar “Algemene Technische vragen”