't is me vooral om de dwarsbalk en stabi te doen....
Dit weekend ff nakijken maar.
Ik heb op mijn Sud "berlina" (ahum) een 16v dwarsbalk gemonteerd, vanwege de 16v motor, en die pastte, wel de langere bouten gebruiken. De langsarmen van de 33 16v zijn echter te kort voor een Sud en de dwarsarmen hebben een andere fuseekogel. De dwarsbalk van 8v 33s is anders en kan ik geen uitspraken over doen anders dan dat hij vermoedelijk wel zal passen, dat de dwarsarmen zeker niet passen en dat de langsarmen vermoedelijk te kort zullen zijn.
p.s. Een voordeel van de 16v dwarsbalk is , behalve dat hij nodig is om plaats te maken voor 16v cilinderkoppen, dat de bevestiging van de langsarmen lager zit, waardoor de auto minder ver (helemaal niet) uit de voorveren komt bij optrekken waardoor je veel minder wielspin hebt. Nadeel is dat de stabilisator stang bij mij nu bij drempels tegen de grond slaat als je niet oppast. Je zou dus kunnen overwegen een 33 16v dwarsbalk te monteren. Heb je ook nog ruimte voor een eventuele toekomstige 16v update!