kwaad wordt niemand hier. Hooguit vervelend, droog, irritant, whatever. Maar kwaad? Nee.
Ieder hier heeft t uit moeten vinden....
De 1300/1600 fusee heeft de gaten van de remklauw dichter oip elkaar zitten dan de fusee van een 1750/2000. Zodoende kun je niet een 2000 klauw op en 1600 fusee schroeven. Een 75 TS (en dan alleen TS want daar hebben we het over, een 75 1.8 of zo is WEER wat anders...) heeft een Alu Brembo tang met een blokkie ertussen zodat er bij dat type 75 een geventileerde schijf op past. Als je dan dat blokkie verwijdert en de stappen van de fotoserie volgt, dan kan je dat toevalligerwijze op een 1600 fusee schroeven maar dus niet op een 2000 fusee.
In het geval zoals ik dat van jou begrijp, ontbreken er alleen nog twee fusees. Van een 2000 wel te verstaan. En.....
De metalen remleidingkjes van de slang naar de klauw.
Ik DENK alles nog te hebben. Mail mij volgende week ff, op rikz@casema.nl, en denk aan rond de 100 punten. Ben jij klaar en mega remmen....
Koop wel een goed type blok. (hawk of sbs) Greenstuff is bagger, Ferodo kan maar vreet je schijf op etc.... En lekker frisse remvloeistof natuurlijk!
Rik
PS blijf gewoon vragen! is dit forum voor.... Over een paar maanden geef ook jij weer iemand een tip/advies....Ook ik leer elke keer weer wat...