DutchPlayer

VDO Cruisecontrole impulsen per km?

vr sep 08, 2006 21:16

Beste mensen,

Ik heb op mijn Alfa 146 zo'n VDO Cruise Control zitten. Heeft goed gewerkt maar deed soms wel vaag.

Nu doet hij dus nog vreemder Iedergeval eerst was het dat de cruise control naar mijn mening bij in z'n 1 weg rijden soms het gas overnam.

Wat hij nu doet is alleen maar harder gaan als ik hem inschakel. Ook zeer vreemd.

Ik heb de inbouwhandleiding gevonden, ofwel gekregen van VDO Nederland zelf. Nu moet ik alleen nog weten wat de impulsen per km zijn voor de 2.0TS.

Misschien dat iemand hier er meer vanaf weet. Meende ook eens een topic erover gezien te hebben maar die kan ik zo effe niet terug vinden.

Erwin
Member
Member
Contacteer: Website

RE: VDO Cruisecontrole impulsen per km?

za sep 09, 2006 09:08

Er van uit gaan dat de cruisecontrol wel goed heeft gewerkt hoef je niet naar de pulsen te kijken.
Eerst even uitzoeken of de bedieningshendel wel naar behoren werkt, ik vermoed dat je hendel slecht contact maakt of kabelbreuk heeft waardoor hij een eigen leven gaat leiden.

Sucses.
33 SW 1.7IE 1993 - R.I.P
RRclassic 3.9 EFI
Alles is relatief......absoluut!!

ciclista
Guru
Guru

za sep 09, 2006 10:29

Bij mij is het altijd de magneetschakelaar op het kopppelingspedaal die slecht uitgelijnd zit met de ontvanger. Goed zetten en doet t weer.
'74 2000GTV foto '69 1750GTV foto

DutchPlayer

za sep 09, 2006 12:12

Okay dan, thanks voor de tips.

Ik ga wel effe kijken van het weekend. Ik las in de handleiding dat er ook een test functie in de VDO zit waarmee je alle componeten kan testen op goed fucntioneren.

Terug naar “Algemene Technische vragen”