Was ik lekker aan het tuffen en van tuffen ging het opeens snaar sputter de sputter tot helemaal niks meer.............bezine op. Knap lullig als je precies midden in her centrum van leiden staat!!
Maar de meter gaf aan dat er nog eigenlijk genoeg inzat. Meter klopt dus niet, of er wordt niet goed gemeten.
Dus eerst maar de vlotter gaan bekijken.
Nu weet ik dat er een een GTV 2000 een grotere tank zit dan in bv een Gt Junior. Er is bij mij blijkbaar in de loop van de jaren het kleinere type ingekomen. Ik had nog een tank liggen van een GT Junior. Daar de vlotter uitgehaald en vergeleken met die in mijn tank van de GTV 2000 zit. Daar zat dus duidelijk verschil in. De vlotter die erin zit komt veel lager dan die van de GT junior. Gezien er een GT juniot tank in zit neem ik aan dat de vlotter ook van een GT junior moet zijn.
Mijn vraag is of een grotere tank een vlotter heeft die lager in de tank komt dan een kleiner type. Lijkt me wel, aangezien de bovenkant van de grotere tank hoger ligt.
Of is dat verschil te verklaren in het feit dat er Jager en Veglia vlotters zijn. Ik zou niet weten wat het verschil er tussen is. Ik kon ook geen merkteken op beide vlotters zien. Verschil tussen beide vlotters, naast het hoogte verschil van de vlotter, is dat bij het langere type een kousje zat om de aanzuigpijpje en bij de andere zat daar een plastic filtertje omheen.
Gaarne hoor ik u reacties.
mvg
Joris