RubsteR

Airco inbouwen

ma aug 14, 2006 17:49

Heb een 156 SW bouwjaar eind 2000 en mis toch wel de airco. Is dit nog in te bouwen en wat gaat dit grapje ongeveer dan kosten?

Bertonebianco
Advanced Member
Advanced Member

RE: Airco inbouwen

ma aug 14, 2006 21:28

Niet aan beginnen!
Beter auto inruilen en een met airco terug kopen.
Heb al eens geinformeerd maar ben geschrokken.
Kost een kapitaal aan spullen en is ingrijpend.

Dan kun je beter in Spanje een one size fits all airco laten inbouwen. Niet origineel maar goedkoop en netjes ingebouwd.

Eric
ruim 40 jaar Alfa en geen moment spijt.
Nu Giulia 2.0T Q4 Veloce full options

GTV
Guru
Guru

ma aug 14, 2006 21:48

Bij ons ben je +/- 2500 euro kwijt. :(
Dit is de gemiddelde prijs :shock:
http://www.hekbv.nl/airconditioning.htm

RubsteR

di aug 15, 2006 18:22

is idd een aardig duur grapje..maar ben nu gewend aan mijn bella en vind het zonde om deze in te ruilen en dan weer een andere te kopen.....

Speeder

Re: RE: Airco inbouwen

do aug 17, 2006 16:48

is idd een aardig duur grapje..maar ben nu gewend aan mijn bella en vind het zonde om deze in te ruilen en dan weer een andere te kopen.....
Gewoon nix aan doen, je hebt toch BARKO? ;)

RubsteR

do aug 17, 2006 21:53

Ja dat is waar + open dak....maar er zijn momenten dat ik het wel mis..wel een nieuwe astra voor de deur staan die wel airco heeft..kan natuurlijk overwegen om deze als donor voor mijn bella te gebruiken... :D

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

do aug 17, 2006 21:59

Ja dat is waar + open dak....maar er zijn momenten dat ik het wel mis..wel een nieuwe astra voor de deur staan die wel airco heeft..kan natuurlijk overwegen om deze als donor voor mijn bella te gebruiken... :D
hitte is voorbij, ik zou er toch nog over nadenken , is teveel geld denk ik voor dat beetje meer comfort.....
156

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

do aug 17, 2006 22:29

hitte is voorbij, ik zou er toch nog over nadenken , is teveel geld denk ik voor dat beetje meer comfort.....
156

Rees-Cees

do aug 17, 2006 22:30

:jumping:

koelbox op 12volt en dan open laten staan?

RubsteR

vr aug 18, 2006 18:07

Heb idd koelbox dus kan daarmee aan de slag... :D :D

Terug naar “Algemene Technische vragen”