Volens mij zit het gasklephuis vast aan je inlaatspruitstuk. En wel aan dat rechthoekige deel. Je herkent het doordat de gaskabel er aan vastzit.
Succes,
Rob
Het gasklephuis zit (natuurlijk bij de injectiesystemen) op het inlaatspruitstuk geschroefd met 4 inbusschroeven. Je kan hem vinden door te kijken waar je gaskabel heen loopt, of door te kijken waar je luchtinlaatbuis op aangesloten zit. Vaak word de inlaatbuis verwijderd en word er zonder het gasklephuis los te maken een berg remmenreiniger in gespoten. Zelf geef ik de voorkeur aan demonteren van het gasklephuis en dan zelf netjes schoon maken...Hey,
en demonteren is makkelijk te doen? Of moet ook je inlaatspruitstuk eraf? heb geen flauw idee?
Dank alvast, en dank
Ciao
Als je hem niet heel kan houden, dan zou ik als ik jou was inderdaad een nieuwe pakking gebruiken. Ik kon hem voor mijn 1.4IE slecht krijgen en heb er daarom zelf 1 gesneden (en wel ERG netjesHey,
Dank nogmaals. Ik had al zo'n idee dat die dat was. Bij het demonteren wel nieuwe pakking er tussen of niet? Zoiets dacht ik te zien.
Ciao