Gebruikersavatar
Robkg
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2452
Lid geworden op: do apr 21, 2005 20:29
Locatie: Utrecht

Elektrisch verstelbare en verwarmbare voorstoelen aansluiten

di aug 15, 2006 15:41

heb het electrische interieur overgenomen van een medeclublid een aantal weken geleden.

Lui als ik ben bedacht ik me gewoon de kabelboom die de stoelen van stroom voorziet te bestellen bij de dealer, maar nu weet ik niet welke ik moet hebben, ik vermoed dat ik deze moet bestellen:
Prod.code Subgroep Beschrijving product Opmerkingen A.** Catalogusprijs**
60575113 55526/00 KABELBOOM 52,27
* (die prijs is dus ex btw)

En weet iemand of ik die zo kan aansluiten in de zekering kast of moet ik daar alsnog gaan lopen prutsen?? Die zekering kast zit namelijk helemaal verborgen achter het dashboard

Het gaat om een 155 1.8 8v uit '93 waar voor zover ik weet nooit een elek interieur in heeft gezeten.
La meccanica delle emozioni
Daily: 166 2.4 JTDm 20v Sportronic - 2004 / 916 Spider 2.0 T.S. - 1999
Gehad: Alfa 33, 75, 146, 155 (2x), 156, Volvo 340, 440, Lancia Delta, Kappa Coupe & SW, Mazda MX-5.

Gebruikersavatar
berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2815
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 12:57
Locatie: Utreg city
Contacteer: Website

RE: Elektrisch verstelbare en verwarmbare voorstoelen aanslu

di aug 15, 2006 16:43

waarom dat allemaal kleien?
Twee kabels trekken vanaf de accu met zweefzekering, een naar links een naar rechts, massa ter plaatse maken, stekkertje erop enz.
Of een kabel , zweefzekering en splitsen, naar links en rechts...
via de instaplijsten aan de binnenkant laten lopen.
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

Gebruikersavatar
Robkg
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2452
Lid geworden op: do apr 21, 2005 20:29
Locatie: Utrecht

Re: RE: Elektrisch verstelbare en verwarmbare voorstoelen aa

di aug 15, 2006 17:09

waarom dat allemaal kleien?
Twee kabels trekken vanaf de accu met zweefzekering, een naar links een naar rechts, massa ter plaatse maken, stekkertje erop enz.
Of een kabel , zweefzekering en splitsen, naar links en rechts...
via de instaplijsten aan de binnenkant laten lopen.
kleien? Ik wil het juist op een nette manier doen, zodat ik zeker weet dat het goed is aangesloten. Ik heb namelijk geen zin in het gezeik dat de motoren doorbranden door een verkeerde manier van aansluiten.

Wat ik vergat te vermelden was: Aan de stoel zit een 6-polige stekker :)
La meccanica delle emozioni
Daily: 166 2.4 JTDm 20v Sportronic - 2004 / 916 Spider 2.0 T.S. - 1999
Gehad: Alfa 33, 75, 146, 155 (2x), 156, Volvo 340, 440, Lancia Delta, Kappa Coupe & SW, Mazda MX-5.

Terug naar “Algemene Technische vragen”