Hi
bedankt voor het meedenken ;
het gazon zal ik nog even heel laten (ik heb maar een klein tuintje

)
dat van dat blok is wel simpel, maar ik zal eerst eens een mooie constuctie bedenken (wil niet te veel kapot maken) en een nat wegdek is wat gemakkelijker te vinden op dit moment
verder: ik had al in de originele folder gelezen dat een (ok !) limited slip diff een optie op deze auto was, maar een alfa expert was er van overtuigd dat mijne er een had
het geluid treed maar heel zelden op, bij snel straatje keren in de sneeuw (tijdens een evenement met de naam van een benzine merk, waar ik niet meer aan herinnerd wil worden) en net zo iets in de regen. Echte stress is het dus niet maar het was wel een echt harde kreun/ratel die pijn aan de oren deed.
nu moet ik de alfa weer eens onderhanden nemen en moest er weer aan denken, en zo kwam ik op het 'probleem' van hoe je zo'n lsd test. vrienden ed kwamen ook niet met een ideaal idee dus leek het me leuk om het hier vragen
zaken als een natte gras berm naast de weg + twee wielen er in kwamen al voorbij maar met een (ik denk max 25 % sper) zal dat ook niet duidelijk worden dacht ik.
als het gecontroleerd kan zal ik wat zaken uitproberen
mvrgr