@ Algra: Alfettaowner is hier in geen kilometers te bespeuren...blijf nou toch van die wijn als je er niet tegen kan

Ho, wacht effe, zo snel ben ik niet. Als ik nog meer tijd in de garage doorbreng krijg ik het aan de stok met Zij-die-altijd-gehoorzaamd-moet-wordenDe gaskleppen stonden dus niet synchroon..![]()
Je die aanslagschroef moet echt teruggedraaid worden vor het afstellen anders zit ie de meting behoorlijk te verzieken.
Loopt ie nu goed.??
Is niet mijn methode hoor, maar gewoon de standaard (basis) afstelling.(Allessandro--methode: 4 of 4 1/2 volle slagen).
Ben ik het niet mee eens, want de afstelling van je stat. mengsel heeft toch geen invloed op het vacuüm??!!(Je kunt er natuurlijk wel op aflezen of je gaskleppen niet synchroon staan, maar je gaat afstelfouten maken als je met reeds verschillend ingeregelde stationairsproeiers alsnog de gaskleppen wilt gaan synchroniseren) Snap je het nog??
Ohw nee?? Wat doe jij dan met je vacuummetertjes???Ben ik het niet mee eens, want de afstelling van je stat. mengsel heeft toch geen invloed op het vacuüm??!!(Je kunt er natuurlijk wel op aflezen of je gaskleppen niet synchroon staan, maar je gaat afstelfouten maken als je met reeds verschillend ingeregelde stationairsproeiers alsnog de gaskleppen wilt gaan synchroniseren) Snap je het nog??
Gaskleppen synchroon stellen.Ohw nee?? Wat doe jij dan met je vacuummetertjes???Ben ik het niet mee eens, want de afstelling van je stat. mengsel heeft toch geen invloed op het vacuüm??!!(Je kunt er natuurlijk wel op aflezen of je gaskleppen niet synchroon staan, maar je gaat afstelfouten maken als je met reeds verschillend ingeregelde stationairsproeiers alsnog de gaskleppen wilt gaan synchroniseren) Snap je het nog??