nu zie ik er veel te koop maar zonder deze roofrails, zijn deze nog achteraf te monteren ?
heb ook nog een selespeed gezien, heb gehoord dat dit nogal vaak problemen geeft, is dit zo ?
jammer dat er zo weinig zijn met roofrails en die er zijn, zijn me nu te duur. had gehoopt dat montage van buitenaf mogelijk was, bij de toyo is dit volgens mij wel het geval...hallo, ik heb destijds ook gevraagd aan de alfa dealer of het achteraf mogelijk was om roofrails te (laten) monteren. Helaas was dit , volgens de alfa dealer, niet achteraf mogelijk of je moest dan ook de gehele hemelbekleding demonteren met als gevolg een enorm hoog kosten plaatje, dus op zoek gaan naar een SW met af fabriek een roofrails.
Vwb de selespeed. De eerste selespeeds (van 97 tot 99) hadden wat problemen met de software. Middels een upgrade zijn deze op te lossen. Voor meer info verwijs ik je naar www.alfaromeo156club.nl
gr
mick
het is wel of niet Alfa rijden, heb ze gewoon nodig , ik ga niet met een aanhangwagen rijden, of heb je ook nog andere systemen voor op het dak ?Roofrails op een 156 SWNEEEEEEEE niet doen