Vandaag zat ik aan de remmen van m'n GTV6 te prutsen op de brug die eigenlijk van de avondschool carrosserie is (jaja ik ben een stiekeme brugdief ). Plots kwam één van de studenten naar me doe en me melde mij dat hij een alfasud had staan. De beste man is niet echt een alfist, maar heeft intussen 15 jaar een sudje staan (nostalgie neem ik aan

Helaas houdt het probleem uit m'n titel dit wat tegen. Hij heeft hier en daar al wat inlichtingen ingewonnen, maar niemand die hem echt kon helpen. Ik vertelde hem dus over dit forum, maar helaas heeft ie geen internet (ik denk dat ie in de 60 is en Belgische jong-bejaarden zijn natuurlijk zo hip en trendy niet

zijn er hier échte kenners die het niet erg zouden vinden deze man wat raad te geven via e-mail of eventueel telefonisch? Wat dat betreft kon ie wel iemand het mailwerk voor zich laten doen, neem ik aan, maar de hele "posten op een forum"-concept kreeg ik er niet ingestampt.
Met een goed adres voor onderhoud etc zou hij ook al geholpen zijn (liefst in Belgie of dicht bij de grens).
Zo dan, nogal een ingewikkeld verhaal, maar ik vond dat België nog wel een rijdend sudje in prachtstaat erbij kon gebruiken. Ik hoop dat een paar van jullie dat ook vinden en mij via PB een e-mail adres of telefoonnummer doorgeven? Uiteraard vermeldt je er dan maar bij wanneer dat past en welke dingen handig zijn om te weten (motorisatie, uitvoering, weet ik veel wat, ik ben zelf geen sud-kenner

Ik heb hem gevraagd mij binnen drie dagen eens te telefoneren, dus met alle raad en eventueel een telefoonnummer/e-mail adres die ik hem tegen dan kan geven, is ie weer een flink stuk op weg geholpen. Ik zorg er overigens wel voor dat ie eerst mooi de wetenswaardige zaken opzoekt voordat hij iemand contacteert. Dat jullie niet zitten te wachten op vaag gokwerk begrijp ik ook wel.
Mocht het allemaal wat stroef gaan, zal ik wel tussenpersoon spelen en hier wat verdere vragen stellen gebaseerd op wat hij mij vertelt. Een oudere Brusselaar en een Nederlander verzeild in een technisch telefoongesprek heeft namelijk ook zijn haken en ogen denk ik

Alvast HEEL erg bedankt voor degenen die het wel zien zitten om hun kennis te delen op deze ietwat stoevere manier