DutchPlayer

Grote beugel voorpijp 146 TS hoe zit die vast?

di jun 20, 2006 18:20

Beste mensen,

Gisteren het uitlaat spruitstuk en de voopijp vervangen van mijn Alfa 146 Ti. Jammer genoeg mn zware roffel weg en de na plofjes :D

Alles zit netjes vast op de grote beugel na die je moet monteren op je carterpan, hij ondersteund dan de voorpijp. Mijn vraag is hoe moet je die vast zetten, ik zie 4 grote diepe gaten zitten maar tuynder melde mij dat daar tapeinde moeten zitten klopt dat?

Of kan ik ook gewoon vier bouten bij de gamma halen?

Ik hoop dat iemand mij even verder kan helpen, de beugel zat al niet op de auto dus heb het ook niet kunnen zien bij het loshalen.

Alvast bedankt!

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: Grote beugel voorpijp 146 TS hoe zit die vast?

di jun 20, 2006 20:21

Even uit mijn hoofd meen ik mij te herinneren dat daar 4 M10 bouten in gaan. M10 X 40. Zoiets. Wellicht weten andere forummers het zeker. Dat soort bouten kun je overal kopen. Lasaulec, Brezan, Gamma.

DutchPlayer

di jun 20, 2006 22:05

40mm M10 kan wel kloppen ja! Ik kan dus gewoon bouten van de doe hetzelf tent hiervoor gebruiken. Dat wou ik even weten :D

Thanks!

Graffiaturo
Guru Duplice
Guru Duplice

di jun 20, 2006 23:16

ik zou die hele plaat eronderuitlaten

anders is dat het diepste punt, en als je dan iets te enthousiast over een drempeltje rijdt, rij je dus je hele carter aan stukken
en bij jouw 146 Ti heb je al niet heel veel ruimte aan de onderkant, dus die wordt dan echt te klein
http://www.graffiaturo.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

DutchPlayer

Re: RE: Grote beugel voorpijp 146 TS hoe zit die vast?

wo jun 21, 2006 09:09

ik zou die hele plaat eronderuitlaten

anders is dat het diepste punt, en als je dan iets te enthousiast over een drempeltje rijdt, rij je dus je hele carter aan stukken
en bij jouw 146 Ti heb je al niet heel veel ruimte aan de onderkant, dus die wordt dan echt te klein
Daar heb je idd gelijk in, de 146 Ti ligt vrij laag aan de vookant. Maar de beugel heeft verder dus geen functie begrijp ik als ik em ook gewoon weg kan laten.

Terug naar “Algemene Technische vragen”