Hoi allen,
Nadat ik vrij recent de glitches uit mijn electrische systeem heb kunnen halen en nieuwe clignoteur glazen heb kunnen regelen is het nu tijd om probleem nummer 3 van mijn 'nieuwe' auto op te lossen. Ik hoop dat jullie mij hier wat advies in kunnen geven.
Het probleem is dat de deuropener (de hendel waar je de deur mee opent vanaf buiten) in tweeen gebroken is. Ik vraag mij af wat deze hendel en het plaasten daarvan mij gaat kosten. Als je nu probeert om de pasagiersdeur te openen dan gaat het slot zonder enige weerstand (en zonder enig resultaat) heen en weer. je ziet duidelijk dat de andere helft van de hendel (daar waar de veer zit) niet beweegt.
Ik wil graag weten of ik kan volstaan met alleen het vervangen van de hendel of dat ook mijn slotplaat vervangen moet worden. Ik hoop dat iemand mij kan uitleggen wat het vervangen van de deurhendel precies behelst en of het eventueel een reparatie is die ik zelf kan uitvoeren. De deurhendel zelf kan ik waarschijnlijk 2e hand op de kop tikken (met een beetje mazzel).
Groeten Chris