di jun 13, 2006 09:29
Welkom Martijn,
Helaas krijg je op dit forum niet zoveel reacties op technische vragen over een nieuw type spider. Simpelweg omdat er niet zovaak problemen zijn met dit model....zou je denken.
Het probleem wat je omschrijft komt me zeer bekend voor. Ik heb namelijk exact hetzelfde probleem. Het heeft waarschijnlijk te maken met de hitte of met happerende relais. Soms wil door de hitte de kap niet meer openen of sluiten. Dan is het afwachten tot het koeler wordt en nogmaals proberen. Maar je beschrijft dat de kap halverwege blijft hangen. Dan lijkt het me meer een probleem in de relais. Momenteel is het probleem bij mijn Spider nog niet opgelost. Dat komt omdat we nog niet weten welke relais blijven hangen. We gaan er de komende weken aan werken.
Verwacht niet dat je bij de dealer meteen geholpen wordt. Dit probleem weet geen enkele dealer meteen op te lossen. Uitlezen of resetten heeft geen zin. Het is een tijdrovend klusje met relais los en weer erop en kijken welk relais wat doet. Het werkplaatshandboek bied hier geen uitweg.
Ik heb ook gehoord dat bij de Spider er soms massa problemen zijn, maar dan zijn de klachten van andere aard!!
Als je nog meer wilt weten kun je mee een PB sturen.
mvg
Joris