alfaatje147

wisselaar aansluiten op Connect systeem?

ma feb 14, 2005 21:30

Hoi,

Ik heb een nieuwe Alfa 147 gekocht. A fabriek zit er een navigatiesysteem in. Nou leek het me handig om er een cd-wisselaar op aan te sluiten. Nu blijkt dit ( volgens de dealer) niet mogelijk te zijn omdat dit niet in de hoofdcomputer is ingelezen a fabriek. Met andere woorden als ik de cd-wisselaar als optie bij aankoop had besteld zou ik deze wel kunnen aansluiten, maar achteraf aansluiten is niet mogelijk. Volgens de Monteur zou de hoofdcomputer de wisselaar niet herkennen. (?!) Omdat de wisselaar nogal prijzig is (€ 400 ) is het dus niet zo’n goed idee om toch maar gewoonweg uit te proberen. Heeft iemand hier ervaring mee? Kan dit echt niet, of is er wel een mogelijkheid om de wisselaar op het Connect systeem aan te sluiten?.

Groet!

Paul
8) 8)

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

RE: wisselaar aansluiten op Connect systeem?

ma feb 14, 2005 22:35

veel succes met je nieuwe Alfa ! :thumbs:
156

alfaatje147

RE: suc-6 met je nieuwe Alfa

di feb 15, 2005 14:41

Dank je! Ik heb eerst Honda gereden, maar dat was ’t niet helemaal.
Mijn pa rijdt Alfa 145, dat beviel een stuk beter dan mijn Honda civic, telkens als ik de kans kreeg leende ik zijn Alfa. Nu dus toch maar zelf een Alfa Romeo gekocht, voor de zekerheid toch maar 4 jaar fabrieksgarantie afgesloten, je weet maar nooit met Alfa Romeo he.

Ik denk dat je beter 5 jaar met plezier in een Alfa Romeo kunt rijden dan 10 jaar in een auto waar je geen plezier aan beleeft zoals de Honda Civic.

Overigens ik heb eens nagerekend wat de uitgaven per jaar zijn( qua reparaties), aan zowel de Alfa Romeo Van mijn pa, als ook aan mijn vorige auto, de Honda Civic, dan kom je op hetzelfde uit.

Greetz,

Paul

Terug naar “Algemene Technische vragen”