GiuliaCorse
Guru Triplo
Guru Triplo

Re: RE: Schijfremmen Giulia

ma mei 29, 2006 21:40

Motor stationair laten draaien en met remmenreiniger op je vacuumslang spuiten.. als i valse lucht trekt trekt i nu remmenreiniger mee en dan zijn je remmen schoon.... eeeeuh gaat je motor ineens harder draaien bedoel ik :lol:
@Dré: bedoel je zoals bij een dieselmotor die op hol kan slaan wanneer de remservo lek is. Of ben ik verkeerd?:
In dit geval bedoelt Dre als je een lek hebt in die slang zuigt de motor nu door het vacuum in de slang remreiniger mee de motor in, dit is zeer brandbaar endaardoor gaat de motor harder lopenzal maar een paar honderd toeren zijn maar wel hoorbaar. Stijgt het toerental niet, wordt er dus geen remreiniger mee de motor ingezogen en is je slang dus ook niet lek.
"Not all those who wander are lost!" -J.R.R Tolkien-"
2000GTV TS 1972
Spider 916 1998
Fiorenzato Ducale compact

Egbertone
Guru
Guru

RE: Schijfremmen Giulia

di mei 30, 2006 07:30

Ach... zo'n slang kost hooguit 15 Euro... als je twijfelt, gewoon vervangen, mooie nieuwe slangklemmen er op... hopla!

@ @lfa@lgra:
Erg tevreden met de Roesch remblokken. Zijn destijds gemonteerd omdat er voor de 1300 klauwen geen SBS beschikbaar zijn maar, ik heb er geen moment spijt van gehad. Grijpen goed aan en blijven ook goed remmen.

Terug naar “Algemene Technische vragen”