Rammelt en zoemt het altijd als je rijdt? Rammelen kan van alles zijn denk ik, zoemen zou bv je diff kunnen zijn. Hoor je het geluid van een bepaalde kant komen?
Heden: Giulia 2ltr 69, 33 QV 1e serie 86, voor dagelijks een Passat GTE en Renault 5 e-tech.
Verleden: Alfa 145ie, Spider '91
Het is meer,zoemende geluiden, kan het zijn te weinig olie in de achteras, hij lekte wel,moet denk ik bijgevuld worden, zo iets van hang hang,moeilijk uit te leggen, gr Sjaak
Bij de alfaspecalist geweest,blijkt differentieel maakt wat herrie,moet in de toekomst gereviseerd worden,wie kent een goed revisie bedrijf,en redelijke prijs?Al vast bedankt voor het meedenken, gr Sjaak
Vroeger waren er toch bedrijven waar je kon omruilen van as,weet iemand waar nu nog,?wat is de beste verhouding voor alfaspider met 1750 motor en versnelling bak,1976.
Ik heb mijn 1300 as omgeruild voor een gereviseerde 2 liter as (aangezien ik het blok ook van 1.3 naar 2.0 had laten vervangen) dus ja dat kan maar reken op paar mille bijleggen.
The most dangerous nut on any of my vehicles is the one that holds the throttle......... me!