Het is weer zover, op zondag 9 oktober wordt de 3e meeting gehouden van de Alfa Romeo GT Club.
Het zal gaan gebeuren in Limburg/België waar eerst verzameld gaat worden daarna zal er een rit gereden gaan worden door het Limburgse landschap met als eindpunt wokrestaurant Chesscafe in Hasselt waar we de meeting zullen afsluiten met een heerlijk hapje eten.
Voor €18,- per persoon mag je hier onbeperkt eten.
Kinderen t/m 17 jaar betalen per jaar, dus kinderen van 1 betalen €1,- kinderen van 10 jaar €10,- enzenz t/m 17 jaar.
Let op de consumpties zitten hier niet bij!
Kom je ook naar de meeting meld je dan voor 26 september aan via meeting@alfaromeogtclub.nl , vermeld in deze mail of je blijft eten ja of nee en zoja met hoeveel personen/kinderen+leeftijd.
Hierna ontvang je van mij een bevestiging en instructies voor de betaling.
Mijn voorstel is om het geld voor het eten van te voren aan mij te betalen om het betalen die dag te vergemakkelijken.
De consumpties zullen die dag appart worden afgerekend.
Ik hoop op een grote opkomst zondag 9 oktober.
Voor vragen/opmerking en verdere berichtgeving gebruiken we dit topic: http://alfaromeogtclub.nl/forum/viewtopic.php?t=395
P.S. Het zou leuk zijn als je nog geen lid bent en je naar de meeting wilt komen alsnog lid te worden. (het kost niks dussszzz