Vanavond in Cafe de Fuik, Breskens Spaanse avond, vanaf 21.00 uur
Met vers bereide tappa's en muzikale begeleiding van Henrique Rodriquez
Zou best leuk zijn wat bekenden te zien.
Ik merk enige ergernis... "zure musical" ..Hmm dat zal niet lukken,ik heb de oppas.Moeders moet naar een of andere zure musical.En ik moet zondagochtend om 5.15u uit de sponde dus helaas nog een reden om maar niet"even"langs te komen.
Sorry volgende keer beter.
Heeft wel geluk, hij moet zelf niet meeIk merk enige ergernis... "zure musical" ..Hmm dat zal niet lukken,ik heb de oppas.Moeders moet naar een of andere zure musical.En ik moet zondagochtend om 5.15u uit de sponde dus helaas nog een reden om maar niet"even"langs te komen.
Heeft wel geluk, hij moet zelf niet meeIk merk enige ergernis... "zure musical" ..Hmm dat zal niet lukken,ik heb de oppas.Moeders moet naar een of andere zure musical.En ik moet zondagochtend om 5.15u uit de sponde dus helaas nog een reden om maar niet"even"langs te komen.