Wel in onzen hof :

Meer info hier en hier .
Wij zijn er op zondag .

' de nota bene opmerkzame antwerpenaar '![]()
is er ook op zondag.
danny
Je hebt iets dat Beemer bezitters hun mondje doet openvallen .Kristal,
Vertel mij waarom ik daar heen zou willen, anders dan dat ik zelf ook een Beemer bezit?
Rik
moek dat dan maar doen dan, ik dacht dat ik as zondag niks had, moet wel ff check!
Maar dan spreek ik wel met jullie af. gaan we samen!
Kom ik per Bier Met Worst...
Weet nog niet of ik langs kom,ligt er aan of ik terug beter ben.Anders een heel goede kans dat ik even kom buurtenWordt er nog ergens afgesproken ?
Oei Nonkel Marco . Het is precies serieus ...Weet nog niet of ik langs kom,ligt er aan of ik terug beter ben.Anders een heel goede kans dat ik even kom buurtenWordt er nog ergens afgesproken ?![]()
Dus laat maar horen waar jullie afspreken.
Tis i.i.g al aan de beterende hand,is gewoon een beetje zware verkoudheid gepaard gaande met koorts en hoofd-en spierpijnOei Nonkel Marco . Het is precies serieus ...Weet nog niet of ik langs kom,ligt er aan of ik terug beter ben.Anders een heel goede kans dat ik even kom buurtenWordt er nog ergens afgesproken ?![]()
Dus laat maar horen waar jullie afspreken.![]()
Toch niet allergisch aan Trippelkes geworden ?![]()
![]()
Wij zijn van plan om rond een uur of één daar te landen . 's Avonds zijn we wel niet vrij voor één of ander gelag .
Alweer jammer .En jawel ,tis weer zover! Wíe gaat er zondag werken? Juist, ondergetekende!!Tis toch gweqwefiv[eew[gfjge niet te geloven he; wil ik eens en keer bmw's gaan kijken
......
Nah veel plezier weer...![]()
Grtz,fRank
Ps beterschap maatje!
waarschijnlijk ook ergens rond die tijdWij zijn van plan om rond een uur of één daar te landen . 's Avonds zijn we wel niet vrij voor één of ander gelag .