wims
Guru
Guru

RE: Nieuwjaarsreceptie

zo jan 08, 2006 17:46

Het was weer aangenaam om weer wat bekende en nieuwe leden te ontmoeten. Mooie lokatie, prima catering. Er waren geloof ik ook nog sprekers, maar daar heb ik niet zo veel van mee gekregen....heb wel braaf geklapt. Had een lichte hoop op een fraaie parking met alle troetels bij mekaar, maar ik dacht al, midden in Delft, dat zal niet waar zijn. Inderdaad, maar je kunt niet alles hebben.
Na regen schijnt de zon te komen. (mwah.nl)

Martin116
Advanced Member
Advanced Member

zo jan 08, 2006 17:56

Het was dus niet de Brera :wink:

Maar de:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
2005 GT 2.0 Twin Spark Racer

Maxtor
Guru
Guru

zo jan 08, 2006 19:24

Jammer dat er van Doorn en Top op die auto staat :wink:

Maar begin de 159 wel wat mooier te vinden naarmate ik er langer naar kijk
'78 Alfasud Sprint 1.5
'83 33 Berlina S.L. 1.5
'89 33 Sportwagon 1.3S
'93 33 Berlina 1.7 16V
'87 90 2.5 V6 QO
'94 164 3.0 V6 24V Super
'00 166 3.0 V6 Sportronic
'01 Spider 3.0 V6 24V
‘04 GT 3.2 V6
'11 159 Sportwagon 1750 TBi

Jorioni Cooperini
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

zo jan 08, 2006 19:29

Hallo mede Alfisten,

het was idd weer een supergoed georganiseerde nieuwjaarsborrel van de SCARB ! Ik heb weer genoten, bij binnenkomst ontving ik een riem en mijn vriendin een schort met ovenhandschoen (dus die is ze nu aan het uitproberen in de keuken...ik probeer die riem vanavond wel uit... :oops: ). Veel oude bekenden gesproken en gezien maar ook kennisgemaakt met wat voor mij nieuwe gezichten, Theo (bedankt voor de DVD!) en Andretti Molletti ook eens in den lijve ontmoet (Guru Triplo..wow). Op een groot scherm werden beelden van het Spettacolo van afgelopen september getoond en ja hoor ik keek nog geen minuut en daar scheurde mijn rode 33 met knipperende koplampjes door het beeld, superrrrrrrrrrrrr, ik zag in de aftiteling dat Hans Taverne deze beelden vanuit de Spider had geschoten bij deze bedankt.

Buiten stond een werkelijk prachtige blauwe Brera en in de straatjes rondom het gebouw waar de receptie werd gehouden ben ik onder andere nog een prachtige in 'Auto Delta' kleuren gespoten 33 tegen en een in nieuwstaat verkerende type 1 33 QV...echt lekkerbekken...

Kristal heb ik volgens mij ook gezien (toen ze stiekum een foto van Sergio maakte) maar helaas niet gesproken. Nou ik ga ff in de keuken kijken of het schort zijn werk heeft gedaan.

Allemaal een goed 2006!

Ciao
Jorik
1986 Alfa Romeo Alfa 33 1.7 QV 16v corsa...grrrrrrrrrrrrrr
1988 Alfa Romeo Alfa 33 1.7 QV 16v carburateurs...grrrrr
1988 Alfa Romeo Spider 2.0 QV carburateurs...grrrrrrrrrrr
2002 Alfa Romeo 156 3.2 GTA SW...vroemmmmmmmmm
Il Cuore Sportivo della Squadra33

nielshoving

Re: RE: Nieuwjaarsreceptie

zo jan 08, 2006 19:35

Jammer dat er van Doorn en Top op die auto staat :wink:

Maar begin de 159 wel wat mooier te vinden naarmate ik er langer naar kijk
hey martin116 super dat je een auto van je stage mee mocht nemen neem aan dat ie van je stage was :thumbs:
Gelukkig stond er geen munsterhuis ofzo op wij hebben ook van doorn en top hier in zwolle goede zaak :)
hopelijk dat je wat vaker met je Giulietta 2.0 1982 naar school komt :D

ciao niels

Soulfly
Member
Member
Contacteer: ICQ

zo jan 08, 2006 19:42

Het was weer mooi georganiseerd.
Jammer wel van de parkeer voorzieningen, de Albert Hein zat wel een aardig stukje verder en werd niet duidelijk aangegeven door de medewerker van het paviljoen (achter die 156 aanrijden... mjah).

Het heeft een aantal mensen in ieder geval een parkeerbon opgeleverd...
Wellicht toch verder kijken naar een locatie met meer parkeerplaatsen of duidelijker aangegeven. De omwonenden waren er geloof ik ook niet echt gelukkig mee.

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo jan 08, 2006 20:20

Was weer leuk, weer een heleboel mensen nog een keertje gezien en gesproken. De locatie in Wassenaar vorig jaar vond ik net iets leuker, maar 't was toch weer gezellig !
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Roeltje 164

zo jan 08, 2006 20:25

Foto's Soulfly, foto's.. wilen we zien van die 5 bekers van de 164 club..... :lol: :lol: :lol:

En uuh er kwam nog iemand voorbij voor jou toen je net weg was voor een benzinetank voor een 75.....

gr Roel :wink:

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo jan 08, 2006 20:31

Het was uiteraard weer gezellig en echt de moeite waard. Toch nog een hoop gezichten die ik nooit eerder heb gezien. Maar vooral weer een heleboel bekenden gezien en gesproken. (en een enkeling gekust. :oops: :wink: ) :biggrin:

Wat is die Brera toch mooi! =P~

En Michel weet ook weer wat meer van z'n Bertone. :roll: En nu wil ik daar zeker eens een keer in rijden! :driving: :blue_cool:

Nog wat foldertjes gruild :D , maar helaas is een andere onderdelenuitwisselingsafspraak misgelopen. :(
Volgende keer beter. :wink:
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo jan 08, 2006 20:38

@ roeltje 164: Kijk 'm eens trots zijn! :biggrin:

Gefeliciteerd hoor! =D> :thumbs:
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

kees artc6
Guru Triplo
Guru Triplo

zo jan 08, 2006 20:43

sta voor de brera 8)
Mooie pics
SCARB redacteur: Het Alfahart spreekt
159 3.2 V6 Q4
GTV 2000 van 1982
147 1.6

Afbeelding

Alfasassie

zo jan 08, 2006 21:32

Het was weer berengezellig!!!!!

Vele bekenden en niet bekenden gezien..

Gave opkomst!

Brera is nog ietsjes te duur, maar heeft toch wat...

Geweldig dat het de Scarb weer gelukt is die er te krijgen!

Top! :thumbs:

Groetjes Saskia

SPIDERVELOCE1750

zo jan 08, 2006 21:32

Het was voor ons de eerste maar zeker niet de laatste keer . Geen klachten over de locatie , alhoewel een ruime parking inderdaad wel wat meer spectaculaire fotookes zou hebben opgeleverd . Ook geen klachten over de BRERA . Erg mooi in dat metaalkleur blauw en vooral " een vree schoon poepken " :wink:

Wel klachten over : Mensen die mij toch op één of andere manier herkend hebben maar mij niet durfden , wilden of " wat dan ook " benaderen .
Kristal heb ik volgens mij ook gezien (toen ze stiekum een foto van Sergio maakte) maar helaas niet gesproken.
Dat bedoel ik dus . :wink:

Ik heb het vandaag dus weer moeten doen met al die reeds bekende gezichten en ... het viel zoals steeds weer super mee .
Op naar de volgende meeting want de kuskes zijn nog niet uitgeput 8)

Kristal

PS : De fotookes zijn aan het ontladen :wink:

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

zo jan 08, 2006 21:50

Het was voor ons de eerste maar zeker niet de laatste keer . Geen klachten over de locatie , alhoewel een ruime parking inderdaad wel wat meer spectaculaire fotookes zou hebben opgeleverd . Ook geen klachten over de BRERA . Erg mooi in dat metaalkleur blauw en vooral " een vree schoon poepken " :wink:

Wel klachten over : Mensen die mij toch op één of andere manier herkend hebben maar mij niet durfden , wilden of " wat dan ook " benaderen .
Kristal heb ik volgens mij ook gezien (toen ze stiekum een foto van Sergio maakte) maar helaas niet gesproken.
Dat bedoel ik dus . :wink:

Ik heb het vandaag dus weer moeten doen met al die reeds bekende gezichten en ... het viel zoals steeds weer super mee .
Op naar de volgende meeting want de kuskes zijn nog niet uitgeput 8)

Kristal

trek het je niet aan. ik begrijp wel wat je bedoeld
PS : De fotookes zijn aan het ontladen :wink:
:wink:
156

Terug naar “Evenementen”