Hallo mede Alfisten,
het was idd weer een supergoed georganiseerde nieuwjaarsborrel van de SCARB ! Ik heb weer genoten, bij binnenkomst ontving ik een riem en mijn vriendin een schort met ovenhandschoen (dus die is ze nu aan het uitproberen in de keuken...ik probeer die riem vanavond wel uit...

). Veel oude bekenden gesproken en gezien maar ook kennisgemaakt met wat voor mij nieuwe gezichten, Theo (bedankt voor de DVD!) en Andretti Molletti ook eens in den lijve ontmoet (Guru Triplo..wow). Op een groot scherm werden beelden van het Spettacolo van afgelopen september getoond en ja hoor ik keek nog geen minuut en daar scheurde mijn rode 33 met knipperende koplampjes door het beeld, superrrrrrrrrrrrr, ik zag in de aftiteling dat Hans Taverne deze beelden vanuit de Spider had geschoten bij deze bedankt.
Buiten stond een werkelijk prachtige blauwe Brera en in de straatjes rondom het gebouw waar de receptie werd gehouden ben ik onder andere nog een prachtige in 'Auto Delta' kleuren gespoten 33 tegen en een in nieuwstaat verkerende type 1 33 QV...echt lekkerbekken...
Kristal heb ik volgens mij ook gezien (toen ze stiekum een foto van Sergio maakte) maar helaas niet gesproken. Nou ik ga ff in de keuken kijken of het schort zijn werk heeft gedaan.
Allemaal een goed 2006!
Ciao
Jorik