Vers aangemeld, en toch al foto's.
Helaas bezit ik zelf geen Alfa, maar hij staat wel hoog op m'n lijstje als opvolger voor mijn huidige dagelijkse Franse auto. Eenmaal moet er gewoon een Alfa komen. Het was dan ook heel erg leuk om tussen de Alfisti rond te lopen en met verschillende mensen te praten. Hierbij een impressie van de zaterdag toen ik er rond liep.
nog veel meer via mijn website
http://www.bloemendal-fotografie.nl
Toch een kritische noot.
het lijkt net of de auto's, die op de baan rijden stilstaan. Er zit totaal geen snelheid in deze foto's.
De truc is om de camera in te stellen op timeshutter priority en een sluitertijd te hanteren van zo tussen de 1/100 & 1/200.
Het "meetrekken" vergt wel wat oefening.
gr
otto
Mee eens! maar voor n beginner die nog moeten leren fotograveren op sluitertijd + meetrekken van de camera is rond de 100ste 125ste en 160ste toch wel erg lastig nog !
Ik denk dat hij beter kan beginnen vanaf 250'ste, en dan langzaam afbouwen naar lager..
In het begin wilde ik ook gelijk rond 125'ste 160ste schieten en perfect kunnen meetrekken, die 2 combi's samen lukte niet in 1x helemaal goed waardoor je dan er na n tijdje beetje de pest erin krijgt
toen ben ik begonnen op 250'ste, en dat ging allemaal prima, op momenten dat ik de auto helemaal kan meetrekken met de camera zet ik m altijd op 160'ste , zoals die foto in de audi S op 250'ste, zodat je wel snelheid erin houd terwijl je m toch niet enorm snel meetrekt, en ook omdat hij ook minder snel wazig word dan dat je m op 160'ste zet..
Deze is bijvoorbeeld ook op 250ste gemaakt, snelheid zit er supergoed in
deze is op 160ste gemaakt