Die zit links van mij aan de toog, toen wij stonden te pratenbehalve Diele die ken ik niet![]()

Die zit links van mij aan de toog, toen wij stonden te pratenbehalve Diele die ken ik niet![]()
Die is inderdaad heel erg goed !!!
Ik vind persoonlijk het portret dat Manu gemaakt heeft van deze schone jongen erg mooi :
Inderdaad Wims, we hebben elkaar ook even in de koude gesproken, maar was even je naam kwijt, sorry.Het was toch weer een leuk middagje en lekker getoerd met de 75 (hij staat er mooi op Kristal). Weer wat nieuwe gezichten bij namen kunnen plaatsen, zoals Roy, don Pedro en moeder overste: Anke
![]()
Sta op de foto rechts van Diele, die met dat onzichtbare gewicht van 30 kg om z'n nek, zo lijkt het wel....maar ik sta daar geloof net iets te lang richting de manicurende dames te "loeren".....
grtz, wims
Je mag dan nu dan wel weten hoe oud ik ben maar wel aardig blijven doen hoorWeer wat nieuwe gezichten bij namen kunnen plaatsen, zoals Roy, don Pedro en moeder overste: Anke![]()
grtz, wims
Ooooooooh, dus jij bent Don Pedro! Wist ik veel.....Zo dame en heer Zuiderbuur, dat zijn weer schone foto's
Enne de Don staat er tres chique op zeg, in discussie over Maffia automobielen uiteraard.
Ha! Die hebben wij op de valreep nog gesproken...jammer dat ik nog niet weet wie Anke is en een hele boel anderen........