routenet stuurt ons idd langs daar....maar scheelt maar 15 km of zo ? en je zit aan de kust, met misschien risico op file ?Michel,
ik wil niet lastig doen, maar zijn wij niet een pak korter langs Den Haag?
Nu ja, 't maakt niet zoveel uit.
routenet stuurt ons idd langs daar....maar scheelt maar 15 km of zo ? en je zit aan de kust, met misschien risico op file ?Michel,
ik wil niet lastig doen, maar zijn wij niet een pak korter langs Den Haag?
Nu ja, 't maakt niet zoveel uit.
En over dat pretpakket stuur ik nog wel even een mailtje.![]()
Zondag, 08.15, de lucht... ik ben er, hetzij met de 75, THRN82, of de 33, 50GPRT! (en met een kater denk ikWel nee joh! Via Breda?Utrecht gaat voor jullie minstens zo vlot.![]()
Veel plezier morgen!![]()
En wat zondag betreft: komen er nog mensen om 8.15 u bij 'De Lucht', tankstation aan de A2 boven 's-Hertogenbosch????![]()
Wat een geluk voor jou ... want honden zijn niet toegelatenmet een kater denk ik)
yuri
Hoi Roger .Hoi Kristal,
Tijd lijkt me geen probleem.Ik rij om ong 0700 7.30 aan.Nadeel is na de moerdijkbrug heb je verder geen benzinepomp > Rotterdam.
Ik zal kalm rijden dan haal je me wel in.
Spider krijgt als de veer van de koppeling terecht is zijn Motor weer ingebouwd en uiteraard alles wat daar aan vast zit.
We zijn er weer aan begonnen.voor de gtv6 wordt dit ons laatste spettacolo samen.Ik ben van zins om hem te verkopen.Dan weer wat tijd en geld voor de Duetto..........
Zie jullie morgen.
Groeten Roger