Dinky Boy
Miniaturista
Contacteer: Website

RE: 164 op SS Zandvoort 4 September

di sep 13, 2005 00:02

Tijdens Spa Italia reden er diverse pace-cars rond en daar waren veel mensen niet gelukkig mee (o.a. pag. 12).

Hoe dan ook, je kan het gebeuren op de baan nog zo goed willen organiseren, maar je loopt er altijd weer tegenaan dat een paar mensen (zonder hier verder iemand aan te willen wijzen) niet goed kunnen lezen of al helemaal niet kunnen luisteren.

Suggesties kan je overigens altijd kwijt bij de diverse contactpersonen.

SQUADRA LEO
Guru
Guru

di sep 13, 2005 10:51

Ik vond het tijdens Giulia/ Bertone register helemaal niet verkeerd gaan op het circuit.

Gewoon wat rustiger gereden tijdens het bochtenwerk (wel een paar x stiekem ingehaald) :oops: en op het rechte stuk vlammen !!! \:D/

Leo.
MiTo 1.4 TB Sport
Spider 2.0 S4

bert
Guru Duplice
Guru Duplice

di sep 13, 2005 12:36

Nu is gelukkig het SS op Zandvoort en niet meer op Assen. Zandvoort is veel makkelijker
te rijden en zeker voor registerrijden etc. is de baan is op veel punten zeer breed en
overzichtelijk.

Het grote nadeel van een clubweekend en het meerijden op Assen is dat best een behoorlijke
kennis van de baan aanwezig moet zijn en het asfalt is vrij smal. Ik ben met registerijden etc. gestopt, niet omdat de snelheid te hoog is, maar omdat velen vaak niet eens het circuit
goed kennen qua layout en niet weten of volgende boch linksom of rechtsom is.

Vele jaren geleden reed een Duitser mee met een Spider.Helaas kom je zo'n man net tegen bij de chicane voor het rechte eind en deze kende het gehele bestaan van de chicane niet. Niet zo leuk als zo'n kerel op je afstormt met half blokkerende wielen.
Steutel kwam mij met een Duetto ook met dikke snelheid voorbij waar afgesproken was
dat er niet zou worden ingehaald. Nu heb je helemaal op Assen de dubbele pech van de
smalte van de baan en weinig mogelijkheid voor uitwijken.

Destijds bestond ook de afspraak van niet inhalen. Ik heb mij netjes aan de afspraak gehouden anders moet ik niet meedoen. Zo simpel ervaar ik het.

Als dat voor velen niet genoeg is, schrijf je in voor ander progamma.

Terug naar “Evenementen”